head_banner_01

Heilongjiang Jianlong Implementa u Modu di Risparmio di Elettricità di Peak, Flat è Valley Ottene un Novu Avanzatu in Aumentu di Beneficii

In settembre, Heilongjiang Jianlong hà criatu benefizii di 842 000 Yuan per l'acquistu di l'electricità di piccu, pianu è valle, chì hà righjuntu un novu altu dopu avè abbattutu u megliu livellu in a storia in lugliu è aostu.

In generale, u prezzu di l'electricità di punta hè trè volte di u prezzu di l'electricità di a valle, mentre chì aumentà i benefici per l'acquistu di l'electricità di punta, piatta è di valle acquistata significa una pruduzzione scavalcata, riducendu u costu di compra di l'electricità acquistata, in modu di ottene u scopu di riduzzione di costu è aumentu di efficienza.

Per rializà u modu di risparmiu energeticu di a pruduzzione di piccu, pianu è valle, Heilongjiang Jianlong piglia a unità di minimizazione di a decomposizione di rispunsabilità cum'è l'ideulugia guida, unisce i dipartimenti di pruduzzione di l'impresa è di l'equipaggiu, rinforza l'urganizazione di produzzione, è ottimisimu u mudellu di mantenimentu.

Misure Concrete -

1 Emette a "Proposta per u risparmiu di energia è u cunsumu di energia off-peak", publicà a pulitica di u prezzu di l'electricità differente à u tempu di punta, pianu è valle, guida in modu efficace à selezziunà una strategia di prezzu raghjone di l'electricità, cambià l'abitudini di usu di l'electricità, è ottimisà a struttura di cunsumu di l'electricità. , in modu di sparte cumplettamente a pulitica preferenziale di i prezzi di l'energia elettrica di a valle.

2 Dumandate à u persunale per esse familiarizatu cù i periodi di punta è di valle di ogni ghjornu inspeccionendu l'implementazione di u cunsumu di l'electricità di punta, pianu è valle in ogni unità, è prupone suggerimenti per u funziunamentu sicuru è stabile è a pruduzzione ordinata di l'equipaggiu in faccia à fà. -faccia manera, accussì comu a strive per u cunsumu putenza off-peak senza riduzzione di pruduzzione è maximize benefici di pruduzzione.

3 Per riduce u cunsumu d'energia di l'impresa in l'ore di punta, u tempu di mantenimentu pianificatu di ogni linea di produzzione hè dispostu in l'ora di punta, è u cambiamentu di l'equipaggiu elettricu hè dispostu in l'ore di pianu è di valle.

4 Per assicurà u funziunamentu cumpletu di a generazione di energia durante l'ora di punta, a cumpagnia hà urganizatu u cunsumu di billette friddi per i bars in l'ora di u pianu è di a valle per riduce u cunsumu di gasu durante l'ora di punta.À u listessu tempu, u gasu eccedente chì hè statu almacenatu in i periodi pianu è di valle di u cisterna di gasu hè utilizatu per a spedizione per risponde à l'operazione di carica piena di generazione di energia durante l'ore di punta di tuttu u ghjornu, riducendu cusì l'electricità esternalizzata durante l'ore di punta.

Heilongjiang Jianlong hà sempre pigliatu a riduzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza cum'è unu di i modi efficaci per u sviluppu di alta qualità di l'imprese.Da ghjennaghju à l'aostu di questu annu, a cumpagnia hà ridutta u so costu è hà aumentatu a so efficienza da 226 milioni di Yuan, ottenendu u 79,78% di u scopu annuale.Sfruttendu prufondamente u putenziale in u cuntrollu di i costi di produzzione, riducendu e spese finanziarie, è migliurà u valore aghjuntu di u produttu, a cumpagnia hà constantemente migliuratu u so livellu di produzzione è operazione, ponendu una basa solida per u sviluppu di alta qualità di l'impresa.

In u futuru, Heilongjiang Jianlong hà da cuntinuà à piglià l'implementazione cumpleta di u pianu "Reducing Costs Promoting Steadily" cum'è u puntu di partenza, rinfurzà l'impulsu di l'innuvazione, prumove in permanenza l'impresa per ottene u scopu di u sviluppu di alta qualità, è cuntribuisce à u u sviluppu ecunomicu di a pruvincia di Heilongjiang.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022